رویدادها آرشیو خبر ها
فصل جدید همراه با رونمایی از اپلیکیشن جدید !

فصل جدید همراه با رونمایی از اپلیکیشن جدید !

در فصل جدید شما می توانید تنها با یک گوشی هوشمند در دستانتان و لمس آیکون مربوط به اپلیکیشن یوونتوس، تمام خبرهای فوری و وقایع مربوط به تیم محبوبتان را در هر نقطه ای از دنیا، دنبال کنید.

از قالب جدید وب سایت رسمی یوونتوس در 1 جولای رونمایی شد و حالا نوبت رونمایی از اپلیکشن جدید است. اپلیکیشنی که می تواند تمام خبرهای مرتبط با بانوی پیر را در اختیارتان قرار دهد.

برای به روز بودن از تمام مسائل مرتبط با بیانکونری تنها کافی است در App Store و Google Play واژه ی “Juventus” را جستجو کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید اخبار فوری تیم، تصاویر، ویدیوها و همچنین ترکیب تیم قبل از بازی را مشاهده کنید. بخش Match Room این برنامه، این امکان را به شما می دهد که در هر مکانی از اتفاقات بازی مردان آلگری به صورت زنده در جریان باشید و به صورت زنده آمار و گزارش بازی را دریافت کنید. همچنین قابلیت گفتگو و تبادل نظرات با دیگر کاربران در اختیار شما قرار گرفته شده است.

علاوه بر موارد گفته شده، سرویس پیام دهی هوادار به هوادارا در این اپلیکیشن گنجانده شده است. هواداران بیانکونری می توانند تصاویر بازی را مشاهده کنند، پیام های صوتی و عکس های سلفی خود را با هواداران یوونتوس به اشتراک بگذارند.

این اپلیکیشن برای بازی آغازین بانوی پیر در سری آ مقابل اودینزه در دسترس خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: